2008 m. liepos 13 d., sekmadienis

kasdienybės batono riekės

Štai šiandien ėjau pjauti kopūsto galvos ir sugalvojau kai ką protingo, kad...
jei išmokčiau kalbėti su savimi, turėčiau geriausią draugą.
Ką ir bepridursi.
---------
O Faulkneris norėjo"Triukšmą ir įniršį" išleisti spalvotomis raidėmis, idant geriau išreikštų minties srautą.
Kai aš noriu, kad mane geriau suprastų, rašau juodai.
Todėl visada rašau juodai.
------------
Už savaitės dažysiu močiutės namelį geltonai.
Šiaip nemėgstu geltonos spalvos.
Bet mėgstu geltonus namelius,
O ypač geltonos spalvos simboliką.
----------
Jeigu tik galėčiau, viską sutvarkyčiau.
Tvarkyti nevisada tolygu išmesti daiktus lauk.
--------
Mano koja toliau sėkmingai pūliuoja.
Ieva iškart pasakė, kad bus infekcija.
Ragana, tpfu.
--------------
Ėjau per dobilus.
Basa,
palaidais plaukais,
žydra suknute.
Minutę jaučiausi visai miela mergaitė.
Tada, it Dievo siųstas ženklas, man įgėlė bitė.
Į tarpirštį.
Labai ištino koja ir ėjau šlubuodama ir truputį nelaiminga...
basa per dobilus.
-------------
Nešiau lovą.
Su Rasa.
200 metrų.
Gimda liko vietoje, bet kad galbūt esu užsislėpęs hermafroditas tikrai teko tikrinti.
----------
Karosai prūde ėda kojas.
Man tai nepatinka.
Aš jiems irgi nepatinku.
-------------------
pjaustau batoną,
kad galėčiau palesinti zylutes
žiemą.
kai kiti nebeturės.

2 komentarai:

Voveraitė rašė...

tavo koja dar nesugijo??? o vargeli.....

Totikė rašė...

na... ji amžinai nori būti dėmesio centre.
Ką jau čia dabar... Susitaikai :)