2008 m. lapkričio 27 d., ketvirtadienis

madam Elektra

blogas rytas:
atsikeli, užtinusiom akim žabalioji durų rankenos, kad nusigautum iki tualeto ir staigam BAM- trenkia durų rankena.
Susinervini. Bet "reikaliuką"padarai ir eini plauti rankų.
Staiga BAM- trenkia vandens srovė.
Susinervini, bet į mokyklą nueini.
Kabini paltą ant pakabos. Staiga BAM- trenkia pakaba per nagus.
Susinervini.
Dabar man baisu imti už geležinių vietelių.
Bijau moterų su geležiniais kiaušais.

kažkas sakė, kad įsielektrinau. Vienas iš dviejų: arba pasireiškia mano pavardės neigiamas krūvis, arba pamažu tampu Elektra.
http://www.comicscontinuum.com/stories/0206/03/elektra.jpg
jeigu neįžvelgiate panašumo tarp manęs ir jos, patys kalti.
Gautumėt elektros, dar ne taip atrodytų.

5 komentarai:

Doile rašė...

Kodėl neina padidinti jos krūtų?

mdalius rašė...

Ohoho :)
nešiokis akumuliatorų, kai labai daug elektros turėsi, galėsi pakrauti :)

Totikė rašė...

todėl, Viduli, kad jau ir taip didelės.

Daliau- aš nenoriu nešti naudą. Mano prigimtis it naviko :)

šamanė rašė...

Kaip tai nepanaši??? Iš akies lupta! ir dar man patinka tavo odinis kostiumėlis :DDp

Totikė rašė...

čia, žinai...sena suragėjus oda :DD
vis neprisiruošiu šepečiu pagramdyt geriau. Gal pašviesėtų :>