2009 m. gruodžio 7 d., pirmadienis

i'm still a gipsy

(kojos rusvos)
Ėmiau
ir pavogiau arklį su auksiniais dantimis,
nors į juos net nežiūrėjau imdama nesaugomas dovanas.
(pilvas rusvas)
Juodas garbanas susikišau po raudona šilko skara,
kad būčiau greita,
pasiraitojau šiugždantį sijoną iki kelių,
kad būčiau greitesnė,
nusispyriau batus,
kad būčiau greičiausia.
(krūtys rusvos)

prakeiksmas gali būti sūrus, aitrus,
saldus
pagaminsiu jums skoningiausią pasaulyje šaltą užkandį

13 komentarų:

Unknown rašė...

Bli.. , kaip tu cia varai! Paskutinio, tiesa, galetum ir nebuti dejus.

Unknown rašė...

Ten apie krutis rausvas. Uztenka saltu uzkandziu, ha ha ha!

Totikė rašė...

ne rausvas, o rusvas

taip, Andriau, pati žinau, kad esu puiki

Unknown rašė...

Su Liudu dar duodies?

Totikė rašė...

tai kad taip niekada ir neužsiverčiau jo,
religija neleidžia

Unknown rašė...

Kokia tavo religija? Kaip pas Margaritą: draugystė tik po buto?

Totike rašė...

Mano religija nelegali, negaliu atskleisti pavadinimo.

Nesupratau antrojo klausimo.

Unknown rašė...

Yra tokia kriksčioniška tikejimo forma: meilė tik už pinigus. Man dėl to dar senai monsinjoras Ridzikas užtikrino, kad kitaip būna tik labai išskirtinais atvėjais.

Totike rašė...

vargšės sielos, nes tų
"išskirtinų atvejų" yra labai daug

Unknown rašė...

Ridzikas tuo netiki, aš tuo netikiu, o Totikė tvirtina, kad viskas atvirkščiai. Šita, išbandyk DHT torenta http://sites.google.com/site/combatmegztukui/home/Marvin_Gee.torrent?attredirects=0&d=1 Man įdomu ar veikia. Čia DHT be trekerio.

Totike rašė...

Tau juk virš trisdešimt, bet esi vienas,
taip?

Unknown rašė...

Ir ką? Aš neteisus?

Totike rašė...

neteisus :>