2010 m. vasario 28 d., sekmadienis

Varnų saloje

"BAZD MEG!"- vengriškai "atsipisk".
Tarsi seilėmis apsikeistum tarpusavyje.
Pereini prie istorijos, nes kas per piktas klausimas kyla pašnekovui:
"kodėl Lietuva, Latvija ir Estija nėra viena šalis?"
arba "kodėl lietuviai nemėgsta lenkų?",
ką jau čia!

Jacques Demy- "Les parapluies de Cherbourg" (1964)
su jaunute Catherine Deneuve
turbūt pats geriausias miuziklas, kokį tik esu mačiusi
Koršunovo- "Hamletas"
už penkis litus, that's mhm aha i like it

"vasario mėnesį gimusius...prašom atsistot..."
sveikinu

5 komentarai:

Monika Jasevičiūtė rašė...

"-Lenkas,bl**.
-Tai,kad ne lenkas.
-Ne lenkas, bet jei šitaip daro, tai vis vien lenkas"

Už tuos,vasarinius keliam.

Varnų ežeras,bent jau man, puikus. Kaip lietuviams. Kažkodėl.
Kodėl būtent taip pavadinai? Sieti su filmu?

Ieva Varkojytė rašė...

Atidaro mokslininkai čiukčiaus kaukolę, o ten lygu lygu, nė vieno vingio smegenyse. Nu, sako, o jei mes va imsim ir padarysim du vingius,kas tada bus? Padaro tuos du vingius ir žmogus prabyla: Dzen dobri ;}

Unknown rašė...

Turėjau omeny knygą: "Mes Varnų saloje" :)
Pavadinimas išplaukė iš pasąmonės kaip vaikų nuotykiai dideliam ir paslaptingam pasauly

Ievute, o tu jau irgi nemėgsti lenkų dar jų net nemačius? :)

Ieva Varkojytė rašė...

Man teko su 2 lenkėm gyventi. Per 2 savaites jos išgėrė tiek, kiek aš per gyvenimą dar nespėjau. Plius tas vaizdas kaip jos su rankomis deda makaronus į lėkštę irgi buvo gana šiurpokas ;}
Po to sykį keliavom su lenkais. Ir kažkokiai vienai krito lietuvis į akį ir ji vis klausė kaip lietuviškai "aš tave myliu". Taip ji lietuviškai išmoko pasakyti "aš tavęs nekenčiu", o mes labai juokėmės :>

Totike rašė...

baisi patirtis :)