2010 m. rugpjūčio 20 d., penktadienis

bemiegė naktis

Kadangi šiandienos naktį niekaip nesisekė užmigti,
turėjau gražaus laiko rimtiems apmąstymams:

( 23h )

dariau sąmatas be pagalbinių skaičiavimo priemonių --->
jeigu kas savaitę sutaupyčiau po 25lt,
tai mėnesio gale turėčiau 100lt.
9 mėnesiai * 100lt= 900lt
+ 104.50lt, kuriuos turiu dabar,
iš viso gaunasi 1004.50lt
O tai suma, kurios man reikia vasaros patripinimui.
Iš tikrųjų, manau, kad reikia daugiau, bet jei UAB "Briuffo kelionės" sako, jog užteks, galiu pagrindiniu savo uždaviniu laikyti,
kaip išmokti
nevalgyti
negerti
neiti į humanas
neišleisti anei cento buities gerinimui,
o ką jau bekalbėti apie renginius

( 24h )

nustūmus problemas į šalį, pradėjau galvoti maloniasnius dalykus
kadangi jau esu apsisprendusi itin kietai taupyti, tai reikėtų pagalvoti, kaip galėčiau pasigaminti
-pigiai
-daug
-greitai
-sveikai
-skaniai
po pusvalandžio intensyvaus galvojimo,
atradau tik du produktus, kurie atitinka visus punktus,
o tai yra CUKINIJOS ir GRIKIAI.
Ką gi, sena ir patikrinta.

( 01h )

deja, kai ir maisto tema išsisėmė,
prisiminiau kitą masinantį dalyką:
t.y. kaip apsirengti?
Vidulis fešin yra gerai, bet negali žmogus gi kožną dieną su treningu vaikščioti,
nes kam Humanose tada apskritai skelbiami Laimingi Pusvalandžiai, a..?
Įkvėpta štai tokių pakilių minčių sukomplektavau gal dešimt dar nebandytų skudurai&skudurai kombinacijų, bet galiausiai labai pavargau
ir ėmiausi kitos (o jau ir pozityviai stimuliuojamos) galvojimo temos apie...

( 03h )

Alechandro. Ispaną, kuris rugsėjo 6d 2h nakties įžengs į mano gyvenimą (tiksliau į butą) ir pabus keletą dienų.
Alechandro Alechandro...
tik įžengęs pro duris jis iškart pamils mane karščiau nei visą Ispaniją
ir liks Antakalnyje.
Aš rytais eisiu į Akademiją, o jis liūdnai gulėdamas ant šono stėbės, kaip rengiuosi.
Grįžusi namo rasiu picą arba makaronų su bolonės padažu, sukrautą altorėlį švenčiausiajai Gvadalupei ir Alechandro, kuris bus apsivyniojęs baltu rankšluosčiu klubus, alkūne atsirėmęs į sieną ir neištvėręs nusineš su paltu mane į miegamąjį. Rarrr.
Vakarais kartu žiūrėsime filmus pledu apsivynioję kojas,
žaisim pagalvių mūšį (ką žinau...uždėjus slow motion ir daug pūkų...kodėl gi ne?),
jis kedens man plaukus ir tyliai kalbės į ausį ispaniškai...
BET iš tikrųjų tai aš visai jo nemylėsiu,
tik pasinaudosiu, idant Žydukas suprastų, kaip nori kartu būti su manimi. Mhm.

( 04h )

išsisėmus Alechandro džiaugsmui,
buvo jau pradėję švisti
ir gulėjau tada užmetus vieną ranką atgal,
skaičiavau žmones, kurių man reikia ir, kuriems reikia manęs.
Ne kažkas, bet šis bei tas.

po geros valandos galutinai išsigaravus užmigau,
pagaliau

Komentarų nėra: