2010 m. spalio 22 d., penktadienis

saugokitės

Vakar Yes Man diena:
- sumontuoti du reikalai
- Alaus Namuose barmenas atidavė pamestas brangiąsias pirštines (šokolado neturėjau, tai pažadėjau, kad grįšiu ir gersiu kaip kiaulė)
- Važiuojant namo, atsisėdau šalia bičo, kuris mokėsi apie kaulus ir sausgysles(ak, kaip žavu- gal tai jaunasis Daktaras Hausas?),
aš tai nieko- klausiau Backstreet Boys,
tada atsisuku vėl į pažiūrėti, ką mokosi ir žiū- kalbina mane ant popieriaus!
Žinoma, tvarkingai penkias stoteles galvojau, kad kalbina ne mane, todėl žiūrėjau pro langą.
Tada dar pridėjo sakinį,
atrašiau.
Ir tik ties Tverečium, atsisukom vienas į kitą ir susilabinom.
Išlipau- tai tiek. Vis tiek Yes Man diena, mhm.

Šiandien Maybe Man diena:
- palikau puikų DnB Nord skėtį 45 autobuse
- išsiviriau sriubos, kuri primena sriubą
- apsirengus žiemine striuke ir rudeninėm kuvaldom-batais stoviu tarpduryje į balkoną su išjungta šviesa jau trečia valnda ir filmuoju, ką veikia kaimynai iš priešais esančio namo. Jau pagavau dėdulę godžiai kišantį į burną bananą,
vaikiną raudona maike gaminantį makaronus su padažu, vaikiną su balta maine verdantį spagečius, pusnuogį seksių porą kartų praeinantį pirmyn-atgal, bobulę, kuri pasilenkė ir taip liko pasilenkusi dešimt minučių (?), merginą, kuri pastebėjo mane ir išsijungė šviesą, rūkantį vyrą.
Ne kažką, bet šį bei tą.

Nors jausmas toks, kad nufilmavau kažkieno lytinį aktą.
Ach, tas konservatyvumas.

Komentarų nėra: