2009 m. birželio 16 d., antradienis

nebūk abejingas

Mielieji draugai,
po mano gimtadienio radau kumpio gabaliukus po stalu,
ištirpusių sausainių lauke,
neįtikėtiną kiekį butelių,
ištryptą žolę,
tikriausiai Dovilės "blėką",
tačiau neradau savo flešo.
Labai būtų smagu, jei kas nors mane informuotų šiuo klausimu.

Meu!

8 komentarai:

Doile rašė...

Atlieka nuo pyrago yra mano :}

šamanė rašė...

soriukas už žolę... :D

Liudas rašė...

aš prisiimu atsakomybę už dr. Kazio Bobelio vardu pavadintą tarą.. ;]

šamanė rašė...

Aš už tarą "Bianca".... ir dar kažkokį su arkliuku juodam fone........... :D

Unknown rašė...

iš tikrųjų tai siaubas...
atėjo, išlakė mano vyną, išlakė Vaido atvežtą degtinėlę, suvalgė raguolius(nei vieno neparagavau)

O apie flešą niekas nieko. Jau nejuokinga :(

Unknown rašė...

o dėl Blėkos nesijaudink, Dovile, ten jau pilame kombikormą kalakučiukams ^^

laurynas rėčkus rašė...

aš buvau atsivežęs lygiai tokį pat flešą, kaip tu turi (berods). ir paryčiais aš jį sulytą pasiėmiau, prie kolonkės numestą. ir dabar, va, specialiai tikrinu, bet čia tikrai mano brolio likę faileliai ir mano muzika..

Totikė rašė...

tada viskas gerai...
mano flešiukas bus pas Milenutę.