2011 m. sausio 12 d., trečiadienis

glamūrinis mūras


(aš esu žeurei fajna)

Man patinka, kai neturiu laiko.
Įsivaizduoju, kad kiekviename žingsnyje vėluoju.
Tarkim (viena fantazija):
vaidybos egzaminas, kuriame kiekvieną kartą praeidama užkliūnu už cemento gabalo ir vos nenuvirstu, bet argi tai gėda, jei po to turiu tokį tekstą:
"ką gi tu čia kalbi?
prie ko tos kelnės..?
ar girdi, ką sakau..?!
tu, blet, neliesk manęs!
neliesk, sakau!!!
(kratymas už kalnieriaus)
tu, blet, galvoji, aš iš kaimo atvažiavau čia spinteles darinėti?!
blet, kėdes stumdyti?!
Man, nachui, geriau šunis gydyti negu čia, blet, šūdintis!
Apsipiskit visi!!! "
[etiudo pabaiga]

tada žiūrėdama į šalis, dedu mandarinus į kuprinę, nes, patikėkit manimi, aš iš visų jų noriu labiausiai, taip

tada skalbiu
mušu mėsą
gaudau zuikį

perku muskatelį (su citrina, žinoma) ir važiuoju į žvėryną švęsti,
ten yra draugas iš Rasyjos,
geriam atitinkamai,
tai antrą nueinu miegoti į vedybinę lovą
ryte atsibundu tebe girta ir vėluodama važiuoju į speco peržiūrą

ten mandagiai, o (kartais ir ne) diskutuojame apie bbd dalykus, bet juos įvardijame kitais žodžiais:
- Kodėl ji randa pianinuką po lova? Galėtų juk būtų knyga, pirštinė, akiniai- bet kas.
- Taip...bet su knyga labai sunku atlikti muzikinę partiją sekančioje scenoje.

tada bėgu namo, persimaunu švarią maikę ir triusikus, vėluodama važiuoju dirbti veidu
taip taip, aš zeba meu modelis,
greitai mirgėsiu žurnaluose kaip neonkė roboksuose

tada važiuoju atgal į akademiją montuoti bbd
kaip man sekasi?
BBD!
iš 12min bbd filmuko gaunasi praktiškas/ergonomiškas/ekologiškas 6min bbdukas

grįžtu namo,
kas netingi klausyti,
gauna paklausyti mano revoliucionieriškų planų, o tada
užvalgiusi dešros
einu jūtūbinti japonų roko


(iš tikrųjų, aš esu visai nefaina)

Komentarų nėra: