2009 m. gegužės 23 d., šeštadienis

mano galvoje:

"Lydso kunigaikštukė!"
(nepamenu iš kur ši frazė)

Biagio Antonacci- il cielo una porta sola.
Priedainį jau ir aš išmokau! (Eiliniam italui ausys nudžiūtų išgirdus mano moku)

Pirmadienį vokiečių kalbos egzaminas.
Pirmą kartą gyvenime bijau susimauti ne dėl požiūrio į save, ne dėl artimųjų pagarbos, o dėl mokytojo. Danutės. Didis jausmas.

Kartais nubundu naktį ir pagalvoju, kad blogai suformulavau 14 klausimo problemą arba, kad pavogiau savo darbą ir taisau krūmuose, arba, kad mano barkodas ant visai kito žmogaus darbo.
Kartais sapnuoju Indijos deives (paskutinė Padma- mėšlo deivė).
Kartais atsibundu pusę keturių ir einu valytis dantų.

Per gimtadienius smagiausia yra šokti prie stalų.

Saldainiai "Miglė" yra pasiutėliškai vykęs gaminys.

3 komentarai:

laurynas rėčkus rašė...

paskutinė tezė yra labai teisinga.
o ir dėl Motiejaus sutinku :D ir aš tau tvirtinau gal net kažkada..

Totike rašė...

kiek pamenu, tik su Rasa esu susiginčijus dėl šio vardo
:>

Voveraitė rašė...

Paskutiniu metu visa gerkle namuose plyšauju vieną Riccardo Cocciante dainą - "Margherita" ir džiaugiuosi savimi, nes žinau, kad vieną žodį tikrai ištariu teisingai :D