2010 m. gruodžio 17 d., penktadienis

O, Dieve, koks linskmas pasaulis!



Ieškojau, kiek Bredas su Angelina turi vaikų ir įpuoliau štai į tokį forumą:

orbit: na,o man atvirksciai grazi ;D tokia nuosirdi. :)
seip nznau. tiesiog grazi,nors nezinau kuo ;D zavi.
tik man ji su b.pitt'u nekokia pora ;D nelb tinka..kaip jum?

Rasa: Man ji ir nera miss grazuole bet grazi, akys labaj grazis, nekokia jie man atrodo pora kazkaip is 9isvazdos netinka ;d

Antonella: man tai su pittu jie tikrai į porą netinka. Pitas toks gražus o ji nu ji jam netinka tikrai

orbit: Pittas toks grazus..o jinai..ji jam netinka? Tipo turejai omeny,kad jis jai pergrazus? ;D

Grazuoliuke: man tai su pittu jie tikrai į porą netinka. Pitas toks gražus o ji nu ji jam netinka tikrai,
pritariu tau ji jam netinka ir seip toj fotkei jis grazus o jinai man nelabai...

gockius: Na jei jei netinka i pora, tai manau ne del isvaizdos, juk ne pagal isvaizda poras renkasi, o beja vadinasi tinka, nes stai laukaisi dvyniu...;DDDD o siaip kiek esu skaiciusi, tai dazniausiai moteris daranciosios palstines operacijas renkasi angelinos jolie lupas....;DDD jos populiariausios...;DDDD o siaip man ji nera labai didele grazuole, taciua grazi...;DDD

orbit: na jau koko,bet jos lupu nenoreciau ;D
o del to,kad Pitt'as per grazus jai,tai nesutikciau,bet cia kiekvieno skonio reikalas ;D

Rasa: Grazis lupos, bet man netikru ;D
Man tj jie abudu grazus, bet kazkaip viens prie kito netinka ;D

siųsk, Dievuli, tvaną,
jau laikas

Komentarų nėra: