2008 m. gruodžio 20 d., šeštadienis

Liumpenproletariato nuotykiai


Triušytė su sexi VST direktoriaus sekretore Brigita


Giedrė bando sulaižyti seilėmis nepaklusnų Triušytės kailiuką.


Triušytė stengias įsilieti į priimtus socialinius sluoksinius

10 komentarų:

Ieva rašė...

super..

Totikė rašė...

į mane baksnojo pirštais ir paniekinančiai klausė, kodėl taip apsirengus :>

Voveraitė rašė...

O aš galvojau, kad tik rūbai... saldžiai, saldžiai... :D

Anonimiškas rašė...

Sexi :P Na, kiek girdėjau, tema buvo seimas, ar kažkas tokio, tad galiu pasakyti, kad tu, brangute, į kontekstą įsipaišei geriausiai, žinat šių metų rezultatus.... :Dp

Anonimiškas rašė...

Klausyk, Milda, kodėl mes tavęs nematom bomžų sueigose? :>

Margarita, visa tu saldžiai saldžiai :)

šamanė rašė...

Nes man apie jas praneša tą pačią dieną :P

Arba mamytei atrodo, kad mano dalyvavimas nebūtinas ir kad savo draugų aš visai nepasiilgstu....

So :)

Anonimiškas rašė...

gaila išties. Retai tave matau :>

Anonimiškas rašė...

Ir man gaila.. ir liūdna...
va taip ir pasidaro žmonės pikti ir pagiežingi, kai dienos šviesos nemato.... ;)

Ieva Varkojytė rašė...

Tu labai gražiai atrodei, Akvile :)

Totikė rašė...

čia tik keliose nuoraukose visai miela atrodau :)