2009 m. gruodžio 16 d., trečiadienis

akivaras- gražus žodis

Jis dainuoja:" don't forget to breath...".
Klausau pilna krūtine oro, pilnais plaučiais deguonies.
Kairiuoju ir dešiniuoju.

Rašau, trinu. Rašau, trinu. Ir tai užima sekundes.
Prisiminus, kokia sunki pradžia buvo su kompiuteriu, galima šypsotis...

Vienas iš smagiausių dalykų mano gyvenime yra važiuoti troleibusu pirmyn ir atgal į akademiją (tiesą sakant visiškai nesvarbu kur, bene tik su oficialiu tikslu)
Susikišus mp3 į ausis, atitrūksti ir pradedi šypsotis žmonėms. Dažniausiai tai kontaktas tik į vieną pusę, bet koks skirtumas, mano filme veikia mano užsukti žmonės pagal mano diriguojamą muziką.
Ir tais ankstyvais rytais arba vėlais vakarais riedant pasidaro taip lengva patikėti, kad viskas sukurta tik tau ir dėl tavęs. Kaip iš "Čempionų pusryčių" vienam veikėjui iš T raidės.
Chruščiovkės su daug ir vienodų šviesų, tokie patys šriftai, gatvių pavadinimai iš sapnų ir veidai, veidai, veidai, veidai, veidai... Daug įdomiau stebėti nei būti stebimam.

www.vanilinisdangus.lt
pasižiūrėkit, kas netingit
kas dieną atrandu vis geresnių juokų

7 komentarai:

Anonimiškas rašė...

o vanilinisdangus cia apie ka? ir kaip tai siejasi su blogo irasu?

Unknown rašė...

paspaudi ant nuorodos ir kompą užplūsta virusai
jėga

Anonimiškas rašė...

nezinau, apie kokius virusus kalbi, bet man jokiu virusu nerodo. Bijau, kad tavo pareiskimai klaidingi.

Anonimiškas rašė...

p.s. interneto svetaine nuo virusu galima patikrinti cia: http://online.us.drweb.com/?url=1

Unknown rašė...

pajuokavau juk :}

ten vestuviniai klipai mirtini.
ypač kur jaunosios bėgioja po pievas

Anonimiškas rašė...

sakyciau, kad priesingai. man patiko, nes daugiau nesu maciusi kazko normalesnio.

Unknown rašė...

Ne tame bėda.
Užsakymai baisūs (sukurti meilės istoriją- wtf???)

Kur reklamos- visai neblogai.