2008 m. birželio 30 d., pirmadienis

beveik motina

Smagiausia kalbėti iš savo patirties.
Antras pagal smagumą dalykas- kalbėti pagal kitų patirtį.
Trečias smagiausias dalykas- kalbėti iš įsivaizduojamos patirties.
-------------
Žemėlapis savo išvaizda ir sudėtingumu primena smegenis. Jos raitytos ir dantytos. Mhm.

Vieni turi ir žemėlapį, ir smegenis.
Kiti turi smegenis, todėl supranta ir žemėlapį.
Treti turi žemėlapį, bet neturi smegenų.
Aš priklausau pastariesiems.
Dievaži stengiuosi...bet nematau saulės...nematau šiaurės...nematau kertinio namo kampo...
ir jaučiuosi išspjauta vidur susikirtimo koordinačių.
---------------
Mano sudaryta apklausa neduoda vaisių.
Plaukai vis dar tyri ir Edvardo Žirkliarankio nepaliesti.
--------------------
Vakar mano kambaryje žviegė paršas.
Taip...galbūt tai skamba kiek absurdiškai...
Bet aš stovėjau, o paršas žviegė.
Tada per porą sekundžių buvo nuspręsta, kad aš tinku būti motina ir ne už ilgo glėbyje sūpavau čepsintį, rožinį padarėlį įvyniotą į margą frotinį rankšluostį.
Su drėgnu snukučiu jis uodė orą ir ieškojo krūties.
Keistas jausmas.
Kažkur giliai suvirpėjo instinktai.

Komentarų nėra: