2008 m. spalio 28 d., antradienis

trumpam atsimerkus

aplink erdvė,
kvepianti rozmarinais ir kai kur rozetėmis.

Šunį išvariau lauk, nes negaliu nuo jo apsiginti
kai Drakas užsimano padaryti raku-raku, niekas jo nesustabdys
dabar šimtas kažkiek kvadratų mano
mano vienos
Drakas prispaudęs juodą nosį prie stiklo priekaištingai stebi vyksmą/veiksmą
bla bla bla, mano raktas, mano spyna

vakar turėjau 40 C karščio
klejojau tarp sunkių, popierium kvepiančių lentynų
su baltu chalatu
su krevetėmis rankose
sapnavau, kad esu geltonas buldozeris ir traiškau perėjose vaikus be atšvaitų
sapnavau, kad spaudžiu rankomis apelsinų sultis ir pardavinėju gatvėje už centus
sapnavau, kad žindau krūtimi kačiuką
dažnai prabusdavau
Rasa atnešė naują paklodę, nes ta, ant kurios gulėjau buvo net patamsėjusi nuo prakaito

kokia kaltė, kokia kaltė
ach...kokia kaltė...

Komentarų nėra: