2009 m. sausio 25 d., sekmadienis

keine Frau

šiandien rengdamasi prieš veidrodį
pagalvojau, kad
"po velnių, man greitai 19 metų, o atrodau kaip vaikas"

7 komentarai:

penkeri rašė...

kai aš pagalvoju, kad man šešiolika, bet kiti galvoja apie dvidešimt, tai pasidaro liūdna

ir irgi
keine Frau
ein bischen Junge

Totikė rašė...

aš apie kūną kalbu...

nors užmušk, nepasakyčiau, kad tu atrodai kaip dvidešimtmetė.

Liudas rašė...

Nagi man duokit 19 ;D niekaip..

Doile rašė...

tai gerai, tų moterų papai greit nutysę bus, o veidas su duobėm

Voveraitė rašė...

Man duoda aštuonerius, bet kai pastebi, jog plaukai nudažyti, susiproti, jog jei būčiau tokia jaunutė, tai mama dar neleistų to daryti, tuomet ir sako: "Trylika?"... xD Bet ar yra čia dėl ko pergyenti???

Totikė rašė...

aš ne apie tas moteris/motinas :>
tiesiog, pažiūrėk, Dovile, dvyliktokų nuotraukas.

Doile rašė...

na ir? - bobos/karvės su tešmenimis. ne, tai ne mano dvyliktokės/moters idealas.