2009 m. sausio 3 d., šeštadienis

valgau

esant pilkam dangui
pilkom akim ir pilkam drabužiui,
lauki visu kuo, kad tave kas nors pakviestų su savimi

šiandien valgiau silkę su slyvom ir obuoliais
kur intriga?
visą ankstesnį gyvenimą vengiau silkės, vengiau Kūčių dėl silkių pataluos, su razinom, kniūpščios, su kitom silkėm...
Vengiau to jų šlykščiai lipnaus aliejaus, kvapo, permušančio jūras ir marias.

užužvakar ragavau bais gero viskio (pamiršau pavadinimą)
jeigu supuvusio padegto medžio sunka vadinama aukščiausia rūšim...galiu teigti, kad gurmanas manyje dar giliai snaudžia po kotletų paklodėm.


skaitau "Romeo ir Džuljieta"
pirmojoje dalyje yra apdainuojama kaži kokia megina gražiausiais pasaulyje epitetais
galvoju, čia tei jau apie Džuljietą mažulis kalba, ale pasirodo, ka čia ne tikroji meilė da
muškit mane, kritikai, randuoti :>

8 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Turiu 1,4ltr viskio :P

Anonimiškas rašė...

jau kelinti metai? :P

Anonimiškas rašė...

A velnias tuos litrus žino :D
geriau išlaikytas viskis turbūt :D

Anonimiškas rašė...

Romeo ir Džiuljeta.... Weu.... Aš turbūt esu tragiškai ir beviltiškai nejautri, bet šita pienburnių meilės istorija man pasirodė mažų mažiausiai kažkoks beviltiškas/tragiškai banalus/liguistas apsiseilėjimas.... Fe :D

Viskis irgi fe :D

Ir silkė pataluos fe...

Viskas fe...

Mewww....

:D

Anonimiškas rašė...

Milda, tau viskas fe arba viskas meu :)Nepakenčiamas maksimalizmas iš krūmų išlindęs nelauktai
ir pribloškęs Akvilę galutinai!
Šauktukų dėti aš netingiu
tai atneša jausmų gėdingų!
oo...tu girdėjai, kaip aš miauksiu?

Mielasis dlx, dar pasakyk, kad ir plikas, storas, riebaluotas vyras yra tiesiog išlaikytas variantas...skirsimės :>

Anonimiškas rašė...

Tokia jau aš begėdė...
Nepakenčiama maximalistė tragiškai linkusi į pragaištingus ir sunkiai apibūdinamus kraštutinumus :DDD

Bet už Donelaitį rimuoji 5 kartus geriau :DD

Na, gerbiamoji, jei matyčiau tave bent kiek dažniau nei kartą į tris sušiktus mėnesius, gal ir būčiau girdėjus.... :D

Mrrrrrrrrrrrrrrrrrr...... :DD

Anonimiškas rašė...

"Mielasis dlx, dar pasakyk, kad ir plikas, storas, riebaluotas vyras yra tiesiog išlaikytas variantas...skirsimės :>"

Gerai kad aš ne apžėlęs, lieknas ir dar ne visai riebaluotas :D

Viskio su plikais storais riebaluotais nelygink :D

Totikė rašė...

Milda, lenkiu savo galvą prieš tavo murkimo įgūdžius :P
ir net negalvoju bandyti konkuruoti :>

dlx, bandai prastumti save? :P