2009 m. sausio 28 d., trečiadienis

prerijos

dar netikėtai supratau, ko man gyvenime trūksta

ogi Malboro vyruko ant žirgo
jis joja joja atminty per dulkėtas prerijas, per draugų ir kitų nepažįstamų žmonių blog'us, joja balkonais, virš galvų, joja kaip Piteris Penas skrenda,
joja, kad net pats Šėtonas pavydi ekspresijos,
joja rimtu veidu, nes juk vyras ir negali kitaip joti,
joja pro ką tik pjaustytą mišrainę,
naujai prisimintus senus naujadarus ("kalbos sučiuopinimas"),
joja ir vargo nemato

ir nebūčiau prieš, kad Malboro vyrukas kreivai šyptelėjęs
pridegtų man

4 komentarai:

Augustė rašė...

Sveikatos ministerija įspėja: rūkymas labai kenkia jums ir aplinkiniams.
Todėl tą prerijų berniuką ir pašalino iš ekranų.:)
Regis jis turėjo skrybėlę... Puikią skrybėlę...

Anonimiškas rašė...

esu įsitikinus, kad jis gerina mano sveikatą.
diena iš dienos.
kaip ir jūs su savo komentarais :>

Augustė rašė...

Neees.... nerūkai?:D

Anonimiškas rašė...

jei visi rūkytų tiek kiek aš, tabako firmos bankrutuotų :>