2009 m. sausio 27 d., antradienis

kodas:mirtis

Ant mano kaklo slyvos dydžio guzas (tiesa, nuo vakar pamažo)

Vakar googlėje ieškojau "mirtis limfmazgiai".
Pasak www.sveikas.lt "supūliavus limfmazgiams griežtai draudžiama juos spaudinėti ar bandyti pradurti".
Skambinau draugams, kurie pasirodė turintys ką nors bendra su sveikata. Gavau patarimų "ieškok uždegimo šaknų".
Šaknys pasirodė itin gilios ir nepadėjo net oksimorono, sinekdochos ar anaforos apibrėžimai.
Tad miegojau apskabinusi karštą pūslę ir laukiau mirties.
Laukiau laukiau, kol
iš siaubo užmigau.

Kad ir kaip ten bebūtų, šiandien esu homo erectus tik dėl laukiančios kirpyklos ir svečių.
Kad ir kaip ten bebūtų, sveiko proto pastokoju.

1 komentaras:

Ieva Varkojytė rašė...

Kiekvienąkart kai man išauga vos ne bulvės didumo limfmazgis, kuris kažkodėl patingi sau ramiai nedidėti ir gyventi šalia prie mano ausies kaip gyvenęs, aš manau, kad mirsiu. Tai kartojasi jau n-tąjį kartą.
Tai galvoju, jog matomai visgi gyvensim? :?